زندگی امید موفقیت
نويسندگان
شرح
این کارها وقت چندانی از شما را نمی گیرند ولی می توانند به شما کمک کنند تا در فعالیت های روزانه تان موفق و سالم باشید. چرا برای انجام انها تلاش نمی کنید؟
 
۱) ۱۰ دقیقه به هیچ چیز فکر نکنید و فقط استراحت کنید.
از اتفاقات روزانه دور شوید چشمهاتان را ببندید ارام و عمیق از راه بینی نفس بکشید، باز دم را با دهانتان انجام دهید. این کار را چند بار انجام دهید. درمورد جایی که دوست دارید و باعث ارامشتان می شود فکر کنید. ۱۰ دقیقه را در ذهنتان بگذرانید.

۲) در مورد خودتان چیزهای مثبت بنویسید.
این چیز میتواند زیبایی هاتان یا کار خوبی که برای کسی انجام داده اید باشد. یاد بگیرید که چه طور هر روز از خودتان تشکر کنید.

۳) برای شامتان برنامه ریزی کنید.
در طول روز به این فکر کنید که برای شام چه درست کنید و ان را چگونه اماده کنید. در طی روزغذاهای سالم بخورید به این ترتیب گرسنه نخواهید بود و وسوسه نمی شوید که فورا جایی بروید و هله هوله بخورید. به این فکر کنید که می توانید چه غذایی را در خانه درست کنید و برای ان به چه موادی نیاز دارید.

۴) برای ۵ دقیقه ورزش کششی انجام دهید انگشت پایتان را لمس کنید، گردنتان را بکشید. ورزش های کششی استرس را کم می کند از اسیب جلوگیری می کند و گردش خون را افزایش می دهد.

۵) در هر چیزی موردی برای خنده بیابید.
با دوستانتان بخندید. لطیفه های اینترنتی را بخوانید به هر کسی- بچه ها،حیوانات، دوستان و خانواده- نزدیک شوید. خندیدن یک عامل مهم رهایی از استرس است و به سرعت حالتان را بهتر می کند
[ ٢٢ مهر ۱۳٩٠ ] [ ٩:۳٧ ‎ب.ظ ] [ اسماعیل ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
دنیای من

قلبم پر جمعیت ترین شهر دنیاست....
ژرفای زندگی امید موفقیت
صفحات اختصاصی
امکانات وب

بک لينک